מרכזיה לעסק של אומניטלקום

שימוש במרכזיה לעסק הוא דבר חיוני מאוד ככל שהעסק הולך וגדל. עם הצמיחה של העסק שירותי התקשורת והטלפוניה הופכים להיות יותר חשובים: יש יותר שיחות עם לקוחות לצרכי מתן שירות לקוחות ו/או שיחות מכירה, יש הצורך לגבות את השיחות לצרכי בקרה ושיפור איכות השיחות, יש שלוחות שונות ולעתים אפילו סניפים שונים של בית העסק שצריך לתקשר בין העובדים והמחלקות במהירות ועוד. הקמה של מרכזיה לעסק שתהיה מבוססת על שרתים פיזיים תדרוש מכם הרבה יותר כסף, מקום מיוחד לתחזוקת השרתים, עובד תחזוקה שמקבל שכר רק לצורך זה וכמובן גם שהאפשרויות יהיו מאוד מוגבלות. לעומת זאת מרכזיה וירטואלית המבוססת על חיבור לאינטרנט ומגובה בענן תספק לכם את כל השירותים שאתם צריכים ובמחירים הרבה יותר חסכוניים.


חיבור קל ופשוט מכל מכשיר טלפון או מחשב:

אחד היתרונות המרכזיים של מרכזיה וירטואלית היא היכולת להתחבר אל המרכזייה באופן מידי, ללא צורך בהתקנת חומרה כלשהי ובלי לשבור את הראש עם ידע טכני שאינכם יודעים או מכירים. החיבור למערכת יהיה מבוסס חיבור לאינטרנט וכך תוכלו בקלות ומכל מקום בעולם להתחבר למערכת ולנהל אותה ממנו, לקבל ולהוציא שיחות, לתקשר עם עובדי החברה, לנהל שיחות ועידה, שיחות עם לקוחות, התכתבויות, להקליט את השיחות, לשלוח אותן אליכם במייל, להסתכל בדוחות המערכת ועוד מגוון רחב של אפשרויות דרך הטלפון שלכם. כמו כן תוכלו לחבר את המערכת למחשב שלכם ו/או למחשבי החברה ולאפשר לעובדים לנהל שיחות עם לקוחות דרך המחשב תוך שהם יכולים בקלות ובנוחות לבצע פעולות נוספות במחשב לטובת ביצוע בדיקות או פעולות עבור הלקוחות. 

אינספור יכולות מערכת במקום אחד:

מרכזיה לעסק תהפוך את כל העסק שלכם והעובדים בו לגוף אורגני אחד שעובד יחד לטובת פעילות החברה והטיפול בלקוחותיה ובעבודה השוטפת. ניתן יהיה לנתב שיחות לשלוחות אחרות, להתקשר בחיוג מקוצר לעובדים אחרים, ליהנות ממספרי VIP ומספרים מיוחדים לעובדים/מנהלים או מחלקות שונות, להתקשר בחינם לסניפים אחרים שלכם בכל העולם ועוד. יש אינספור אפשרויות למערכת המרכזייה הווירטואלית של אומניטלקום ולכן אם העסק שלכם כבר הגיע למצב שהוא צריך מרכזיה – הרי שהפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא מרכזיה וירטואלית ולא פיזית. תוכלו לחסוך בעלויות כספיות רבות, בכוח אדם ובמערכת המוגבלת ליכולותיה בלבד. המערכת הווירטואלית ניתנת להתאמה לפי הצרכים והרצונות שלכם כך שהיא תהיה מותאמת לעסקים בכל סדר גודל.

התכונות המרכזיות של המערכת של אומניטלקום:

  • ניתן להתחבר למערכת מכל סניפי החברה בארץ ובחו"ל – ולעבוד כולם תחת מרכזיה אחת.

  • ממשק הניהול של המערכת מאוד קל וידידותי לתפעול ואין צורך בהבנה או ידע קודם בנושא.

  • הממשק מותאם גם לשימוש במכשירים ניידים, טאלבטים וכמובן גם למחשבים ומסכים בגדלים שונים.

  • אין צורך להחליף את המספרים הקיימים של החברה.

  • אין צורך בהתקנה של חומרה מיוחדת או באחזקת שוטפת של השרתים.

  • חוסכים כסף רב בעלויות התקשורת וניהול הרשת.

  • המערכת מאובטחת מאוד ובעלת שרידות ברמה גבוהה. כמו גם גיבוי בענן.

  • פתרון בהתאמה אישית לכל עסק בכל סדר גודל ולפי הצרכים של בית העסק.

  • ועוד...

לרשתות החברתיות של חברת אומניטלקום:
קישורים נוספים:

טלפון החברה: 7775 575 3(0) 972+ פקס החברה: 5554 575 3(0) 972+ אימייל: info@omnitelecom.com

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Jack Kuba הלבשה תחתונה לנשים

טריפל סי - תשתית וספק אינטרנט

פורטל הכלבים הגדול בישראל - הבהב